Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Sharan Ii Priekinių Ratų Išvirtimas

- - - - -

Geriausias atsakymas ldalius, 2019 February 13 22:07

Suvedima darė suprantantys (prie žuvėdros Vilniuje). Nepasakė, kad kelmo problema. Nereguliuojama ir tiek.
Ne tikėjimo klausimas. Noriu suprasti, o ne kaitalioti viską iš eilės. Kadangi remontuoju pats, kelmo keitimas pridaro reikalų (granatos atsukimas, guolio rizika kelmą imant iš svalkės, disko keitimas, spyruoklės, kad lygiai su sena stovėtų).
Neįsižeisk, bet pasakymas 'keisk kelmą' tiek pat patikimas, kiek 'keisk šakę', jei nepateikiama daugiau informacijos.
Jei tai ne sisteminis gedimas, didesnė tikimybė šakės pusėje (mazgo tvirtumo faktorius).
Kurie suvedimo specai Vilniuje gali pasakyti ką keisti?

keičiant stebulę (kelmą) visiškai nereikia nieko derint dėl spyruoklės kažkokio isivaizduojamo aukščio, nes užstumi stebulę ant amortizatoriaus iki specialiai padarytos vietos amortizatoriuje  varžto perkišimui. Ten nieko nepakeisi. Kur problema?

Granatą atsukt yra lengviau nei tepaluotom rankom nusimyžt. Diską pakeist dvigubai lengviau. O va problema yra ABS daviklis, kuris iš seno kelmo išsiims tik gražto pagalba. Beje tu teisus tik vienoj vietoj dėl seno guolio.

 

Gali bandyt keist šakę, kurią bet kuriame šrote nupirksi nuo 5 iki 10€. Tai pigiausia investicija, bet man asmeniškai per 10 metų automašinų remonto nei karto neteko jų keist, nes nereikėjo. O vat linkusias stupicas (kaip vadini kelmus) ir linkusius amortizatorius teko keist daug kartų

Eiti į pilną pranešimą »


  • Prisijunkite norėdami rašyti atsakymą
9 atsakymai į šią temą

#1
GDI

GDI

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 27 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Gediminas
  • Lytis: Vyras
Sveiki,

Gal kas patarsit. Sharan '01, dešinys priekinis ratas kiek išvirtęs. Šiek tiek traukia į kairę. Dariusieji suvedimą sako, kad niekaip nesireguliuoja. Pvz japone esu reguliavęs per amortizatoriaus apatinius tvirtinimo varžtus, o čia kelmas ištisas... Atraminis guolis vizualiai stovi savo vietoje. Amortikas savo darbą atlieka, požymių, kad būtų lūžęs nėra. Šakės sailenblokai patikrinti, apatinis šarnyras pakeistas. Keisti šakę? Kokia garantija, kad iš svalkės nebus tokia pati. Naują šakę dėti nebeverta. Traversas judintas nebuvo, kairys ratas stovi kaip turi būti.
Yra variantai kažkaip atstatyti? Ar tiesiog dažniau padangas keisti? :)

GDI

#2
andzeika

andzeika

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1926 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: andzeika
  • Lytis: Vyras

pasikeisk visa stova.



#3
GDI

GDI

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 27 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Gediminas
  • Lytis: Vyras
O tai kas su juo galėjo nutikti? Sulinkti kelmas tarp guolio ir amortiko? Ten "mėsos" nejuokingai. Ar ne šakė greičiau būtų pasidavusi? Ar čia liga šių modelių dėl blogai paskaičiuotos priekinės pakabos?

#4
andzeika

andzeika

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1926 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: andzeika
  • Lytis: Vyras

na jai netiki pasikeisk sake, nuvaziok kas supranta suvedima ir pasakis ka reik daryt.



#5
GDI

GDI

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 27 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Gediminas
  • Lytis: Vyras
Suvedima darė suprantantys (prie žuvėdros Vilniuje). Nepasakė, kad kelmo problema. Nereguliuojama ir tiek.
Ne tikėjimo klausimas. Noriu suprasti, o ne kaitalioti viską iš eilės. Kadangi remontuoju pats, kelmo keitimas pridaro reikalų (granatos atsukimas, guolio rizika kelmą imant iš svalkės, disko keitimas, spyruoklės, kad lygiai su sena stovėtų).
Neįsižeisk, bet pasakymas 'keisk kelmą' tiek pat patikimas, kiek 'keisk šakę', jei nepateikiama daugiau informacijos.
Jei tai ne sisteminis gedimas, didesnė tikimybė šakės pusėje (mazgo tvirtumo faktorius).
Kurie suvedimo specai Vilniuje gali pasakyti ką keisti?

#6
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
  • Apskritis: Panevėžys
  • Vardas: Dalius
  • Lytis: Vyras
✓  Geriausias atsakymas

Suvedima darė suprantantys (prie žuvėdros Vilniuje). Nepasakė, kad kelmo problema. Nereguliuojama ir tiek.
Ne tikėjimo klausimas. Noriu suprasti, o ne kaitalioti viską iš eilės. Kadangi remontuoju pats, kelmo keitimas pridaro reikalų (granatos atsukimas, guolio rizika kelmą imant iš svalkės, disko keitimas, spyruoklės, kad lygiai su sena stovėtų).
Neįsižeisk, bet pasakymas 'keisk kelmą' tiek pat patikimas, kiek 'keisk šakę', jei nepateikiama daugiau informacijos.
Jei tai ne sisteminis gedimas, didesnė tikimybė šakės pusėje (mazgo tvirtumo faktorius).
Kurie suvedimo specai Vilniuje gali pasakyti ką keisti?

keičiant stebulę (kelmą) visiškai nereikia nieko derint dėl spyruoklės kažkokio isivaizduojamo aukščio, nes užstumi stebulę ant amortizatoriaus iki specialiai padarytos vietos amortizatoriuje  varžto perkišimui. Ten nieko nepakeisi. Kur problema?

Granatą atsukt yra lengviau nei tepaluotom rankom nusimyžt. Diską pakeist dvigubai lengviau. O va problema yra ABS daviklis, kuris iš seno kelmo išsiims tik gražto pagalba. Beje tu teisus tik vienoj vietoj dėl seno guolio.

 

Gali bandyt keist šakę, kurią bet kuriame šrote nupirksi nuo 5 iki 10€. Tai pigiausia investicija, bet man asmeniškai per 10 metų automašinų remonto nei karto neteko jų keist, nes nereikėjo. O vat linkusias stupicas (kaip vadini kelmus) ir linkusius amortizatorius teko keist daug kartų



#7
GDI

GDI

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 27 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Gediminas
  • Lytis: Vyras
Dėl spyruoklės turėjau omenyje, kad iš svalkės imi visą mazgą, su spyruokle. Taip supratau parašymą 'stovą'. O tikėtis, kad spyruoklė bus to pat standumo kaip buvusioji, yra naivu. Tad reikia viską 'nurengti' ir vėl surinkti. Viskas padaroma, bet norisi turėti užtikrintumą, kad ne be reikalo visa tai daroma. Taip, abs daviklį buvau pamiršęs. Porą kartų granatas atsukinėjau, 1,5m vamzdžio su vargu pakako (pneumatikos neturiu)...
ldaliau, paskutinis tavo sakinys ir yra tai, ko reikėjo, ir ko trūko andzeikos komentare. Peace.
Ačiū.

#8
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
  • Apskritis: Panevėžys
  • Vardas: Dalius
  • Lytis: Vyras

net jeigu amortizatorių su visa spyruokle šiukšlyne ir nupirkčiau, tai bet kokiu atveju išardyčiau ir viską patikrinčiau prieš dėdamas į mašiną, o jei jau išardyčiau, tai ir savo spyruoklę dėčiau



#9
GDI

GDI

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 27 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Gediminas
  • Lytis: Vyras
Vienaip ar kitaip, 'stovą' ('kelmą', 'stupicą' ar kaip kitaip tai pavadintum) pakeisti yra reikalų, todėl nepykit, kad aklai nepasitikiu pasakymu 'keisk tai'. Meistro ilgametė patirtis arba argumentacija, kur yra silpnoji mazgo grandis, yra argumentuotas atsakymas, ką reikia keisti nešvaistant pinigų. Neargumentuotais atsakymais nedrąsu kliautis, kai viskas į pinigus atsiremia. Ne priekaištas, tiesiog mano gyvenimo patirtis.

#10
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
  • Apskritis: Panevėžys
  • Vardas: Dalius
  • Lytis: Vyras

jeigu varžtas, kur per kelmą persikiša amortizatorių užtvirtint atsisuks, tai jau puse darbo, o jei nulūš, tada daug kantrybės ir rusiškų keiksmažodžių reiks. O jis lūžta 50:50






0 forumiečiai (-ų) skaito šią temą

0 forumiečiai (-ių), 0 svečiai (-ių) ir 0 anoniminiai (-ų) forumiečiai (-ių)