Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Vw Mk4 Pd 1.9 Tdi 74Kw Axr Limp Mode - Atjungiamas Turbinos Vakuumas

- - - - -

  • Prisijunkite norėdami rašyti atsakymą
16 atsakymai į šią temą

#1
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

Sveiki forumiečiai, turiu bėdą, kuri man baigia sulaužyti smegenis. Gal kas būsite su panašia bėda susidūrę, todėl dalinuosi savo patirtimi ir laukiu jūsų protingų argumentuotų patarimų.
Esmė tokia, žmonos automobiliui pradėjo silpnėti trauka, pamažu pamažu, kol galutinai mašiniukas pasidarė bukas it atmosferinis traktorius.

Automobilis VW golf mk4 2002 Pumpe Duse motoru, 1,9 tdi 74kw. – turbina kintamos geometrijos.

Turiu patirties inžinerijoje, elektronikoje bei mechanikoje – mano darbinė veikla susijusi su šiais dalykais labai glaudžiai, tad , imuosi darbų pats – atimu iš žmonos mašina, lekiu į garažą ant duobės, nusiimu turbinos geometrijos valdymo aktuatorių, pajudinų geometrijos svirtelę, - svirtelė vos juda. Viskas aišku – reikia valyti karštąją tūrbako dalį.

Veiksmai: nusiimu įsiurbimo kolektorių, toliau nusiimu turbiną. Atsidarau korpusą. Lieka prieš akis geometrijos valdymas. Na ką išvalau viską. Toliau – lieka nenuimtas geometrijos valdymo žiedas, kuris tvirtinasi 3 varžtais. Bandau juos atsukt.... ir pyst pyst pyst..... atsisuko ir visi 3 varžtai lūžo. Jų galai liko išmetimo kolektoriuje. Žinoma, toliau byrka gaunasi – visas darbas šiniui ant uodegos.... OK, no worries – vežu tūrbaką į TURBOBALTIC, ir sakau “kad jau tokia šūdų krūva nutiko, o ir pati turbine jau turi nemažai ridos bei esti lengvas minimalus klibėjimas – darom pilną restauraciją visų mazgų” – DEAL’as!!!!!
Po kelių dienų pasiimu turbiną po kapitalkės. Seka įmontavimo darbai. Kas be ko, kaip ir priklauso - tepalo, tepalo filtro, oro filtro keitimai, naujos tarpinės abiejų kolektorių ir t.t.. OK, viskas surinkta į savas vietas.

Kuriam mašną, darom test dravą.... ble-e-e-t. Trauką yra tačiau prie vidutnių apsūkų, nuo 2700-3000 mašina dūsta ir netraukią.... BLE, sėdim, rūkom, mąstom...

Gimė idėjos:
1. Matuoti vakuumą ant tandem siurblio  (PD variklių vakuumo ir kuro pompa eina viename korpuse)

2. Tikrinti vakuumo žarneles

3. Valyti n75, n18, n239

OK, darom:  matuoju vakuumą ant tandemo, manometras rodo -0,6 BAR.... ogi žiū – kliba tandemo nipelis (snapelis, jungtis) kur vakuumas siurbiamas...

Na ką – reikia tą klibesį šalint, juk vakuumo nuostoliai gaunasi per jį... OK, nusiimu siurblį, išardau, perku rem komplektą, kečiu tarpines, tada pasiguglines randu, kad tokią klibėjimo bėdą to antgaliuko liaudis spręndžia usandarindami COLD WELD 4 min EPOXY... ok, nusišveičiu, nusiriebalinu, užklijuoju...
 

Surenku antgal viską, situacija pagerėjo – vakuumas sukurimas grečiau nei prieš tai, tačia nelabai pakitęs – ant laisvų RPM sudaro -0,65 BAR....

Darom test draivą – mašina buka, netraukia...

OK, toliau sekė vakuumo žarnelių tikrinimas – viskas OK – nekiauros.
 

Tada išardžiau visus 3 solenoidus (N239 ardosi tik kepurėlė), išploviau su chemija, nuriebalinau CARB clean‘u – blizga kaip tilviko kiaušiai.
Surenkam atgal, test draivas, mašna buka... *plaunu šepečiu burną*!!!

Darom test draivą su pajungtais manometrais, stebėdami tandem siurblio bei turbinos valdymo slėgį.

 

VIDEO

 

 

Ok, lekiant trasoje pagrindinis vakumas pakyla iki -0,7 BAR vertės, turbines vakuumas pakyla iki -0,7 BAR vertės – kaip ir neblogai. Tačiau vėl išlieka ta pati bėda: mašina kaip ir bėga gerai iki vidutinių apsukų, o paskui pamažu bukėja ir galiausiai įjungiamas LIMP MODE rėžimas (skydelyje jokie check engine nedega), t.y ECU atjungia N75 solenoidą ir turbina nebesivaldo išvis. Mašinai visdar riedant, išjungus ir įjungus degimą bei užsikuriant pavara trauka vėl yra, tubina vėl valdoma, tačiau iki tam tikrų apsukų (apie 3000 RPM) ir vėl analogiškai įmetamas LIMP MODE rėžimas......

FAAAK....

Pasinervinam, parūkom,  dirbam toliau…. Jungiam kompą – darom diagnostiką, žiūrim į ekraną.
Diagnostikos rezultatai:

Ant laisvos pavaros keliant apsukas – kone dvigubai vėluoja ORO srauto matuoklės parodymai. T.y. kuomet ECU reikalauja parodymo 750mg/str, MAF sensorius rodo apie 430mg/str.....
Lekiant trasoje situacija analogiška – prie nedidelų apsukų MAF parodymai kaip ir atitiktų normatyvinė kreivę, tačiau didėjant grečiui ir apsūkoms tolsta kone dvigubai nuo reikalaujamos vertės.
analogiškai MAP sensorius rodo, kad turbina nesukelia gero slėgio. Tačiau įtariu taip yra todėl, kad pirminėje sekoje MAF‘as neparodo gerų duomenų ECU ir nevyksta padorus degalų bei oro proporcijų formavimas.

Užsipisau iki negaliu ir baigiu susilaužyti smegenis...

Vieninteliai dalykai ką dabar galiu kaltinti ar burti yra:
1. lievas MAF sensorius?
2. lievas MAP sensorius?

3. Arba chujovas tantem siubrlys – katras nesukelia padoraus vakuumo turbinos aktuatoriaus pilnam valdymui.?

4. Nors  paskutis akordas yra toksai: darant PC diagnostiką ir paleidus „turbo charge N75“ solenoido testą (automobiliui stovint ant laisvų apsukų) palindus po mašina puikiai matosi kaip vakuumas gražiai valdo aktuatorių nuo aukščiausios lig žemiausios padėties pilna amplitude. Nors gal kuomet važiuoju trasoje ir išmetamosios dujos sudaro pasipriešinimą reguliacinėms mentėms to vakuumo -0,7 BAR nebepakanka kad pilna amplitude valdytųsi geometrija?

Tai va, patyrę dyzelistai, ko iš jūsų prašau – pagalbos ir patarimų ties 4 paskutiniais klausmais. Kaip manot, kuris iš šių felų labiausiai tikėtinas ?
ir koks turėtų būt realiai normalus vakuumas ant tandem siurblio?
O gal kas su panašia šūdina problema susidūrėte?

 



#2
andzeika

andzeika

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1877 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: andzeika
  • Lytis: Vyras

kruva nereikalingu darbu ir tiek. dar tik maf neplovei :D  jungiam kompa stebim parametrus 3begiu pilna apkrova. 



#3
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

kruva nereikalingu darbu ir tiek. dar tik maf neplovei :D  jungiam kompa stebim parametrus 3begiu pilna apkrova. 

Tai spaudėme tapkę 3 bėgiu iki dugno, kol pasiekus 3000-3200 RPM limpą įjungia ECU.
Kas atsilieka, tai MAF parodymas kone 2gubai vėluoja nuo ECU prašomų parametrų, analogiškai ir tubinos sukeliama slėgis mažas būna.
Žadu lėkt į šrotą ir "swapinti" MAF'us - įtariu, kad šitas daviklis man knisa protą.
Feilina jo parodymai, stipriai degraduoja signalas.
Skaičiau,jog tie BOSCH'iniai "thin film" based technologijos davikliai gan dažnas feilas, jie labai jautrūs.
O dėl atliktų darbų - man tai jie reikalingi, kad žinočiau, jog viskas padaryta ir viskas patikrinta.



#4
Docentas

Docentas

    Šnekesnis nei dauguma

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • 242 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Donatas
  • Lytis: Vyras

Jei jau įmeta į LIMP tai klaidą kompas registruoja, tik reikia žiūrėt dėl ko.

Padaryk logus su VCDS: 03 ir 11 grupės. Ir įmesk į forumą.



#5
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

Jei jau įmeta į LIMP tai klaidą kompas registruoja, tik reikia žiūrėt dėl ko.

Padaryk logus su VCDS: 03 ir 11 grupės. Ir įmesk į forumą.

Diagnostika pas draugelį, šiandiena neusitiksi su juo - įmest kolkas negaliu. O pas mus softas ne VCDS, - jis turi "autocom cdp+".
Dar nespėjom išsiaiškinti visų tų galimybių, - kaip tentą LOGĄ pasižiūrėti.
O kolkas mumi meta tą vieną klaidą
DSC_1239.jpg
 



#6
Docentas

Docentas

    Šnekesnis nei dauguma

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • 242 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Donatas
  • Lytis: Vyras

Nu tai vistik registruoja klaidą - nepakankamas slėgis.

Tai arba yra nesandarumas oro padavimo sistemoje arba nedapučia turbina (reikia tikrinti N75 ir vakuumą iki turbinos)

Be logo ar gyvų parametrų stebėjimo neapseisi, jei sakai, kad žarnos ir vakuumo vamzdeliai sveiki.



#7
Gintarasgt

Gintarasgt

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1204 pranešimai
  • Apskritis: Kaunas
  • Vardas: Gintaras
  • Lytis: Vyras

1 nereikia daryti to apie ka tavo "inzineriniai" sugebelima/supratima  lygus 0,0 :D

2 su shzudu "diagnozuoji" shzuda ir gauni

3 keiteliojimas nezine ko ir kam = pinigai i bala

4 turbinu "remontas" china shzudu = shzudas :D



#8
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

Nu tai vistik registruoja klaidą - nepakankamas slėgis.

Tai arba yra nesandarumas oro padavimo sistemoje arba nedapučia turbina (reikia tikrinti N75 ir vakuumą iki turbinos)

Be logo ar gyvų parametrų stebėjimo neapseisi, jei sakai, kad žarnos ir vakuumo vamzdeliai sveiki.

Jo, dar padariau kelis testus šįryt greitus:
iš šroto pasiėmiau 3 vnt pabandymui MAF - su visais tas pats, tai nesinori tikėt, kad visi 3 lavonai buvo, grąžinau juos atgal.
Ir įsistačiau visiškai naują BOSCH MAP sensorių - vistiek tas pats.....
Belieka manyt, kad bus
1. Tandemo siurblys gatavas ir sukelia per mažai vakuumo
2. Nesandari oro padavimo sistema.

 

Daugiau minčių šiam momentui nebeturiu



#9
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4689 pranešimai
  • Apskritis: Panevėžys
  • Vardas: Dalius
  • Lytis: Vyras

jo, neblogas rašinėlis su krūva atliktų nesamonių keičiant ko nereikia, nes arba dėl vakuumo stokos ji ne iki galo uždaroma arba traukė nesureguliuota galbūt. Beje jei 0,6 matuojant prie tandemo, tai prie turbos bus tik 0,4 geriausiu atveju


Pranešimą redagavo ldalius (2018 September 05 17:15)


#10
Gintarasgt

Gintarasgt

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1204 pranešimai
  • Apskritis: Kaunas
  • Vardas: Gintaras
  • Lytis: Vyras

tu net neissivaizduoji kaip padaryti maf testa, jei zinotum tai nereiktu mafu kibirais pirkineti, o kas tas boost leaking test tai greiciausia net neesi apie toki girdejes, cia tau ne shuns papas ir ne inzinieriaus sugebejimai :D 



#11
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

jo, neblogas rašinėlis su krūva atliktų nesamonių keičiant ko nereikia, nes arba dėl vakuumo stokos ji ne iki galo uždaroma arba traukė nesureguliuota galbūt. Beje jei 0,6 matuojant prie tandemo, tai prie turbos bus tik 0,4 geriausiu atveju

"traukė nesureguliuota galbūt" - šitas atkrenta variantas, traukė sureguliuota ir vaikšto pilnai iki galo, matosi palindus po mašina ir įjungus BOOST CONTROL testą, kad jinai eina pilna eiga. Taipogi skambinau ir TURBOBALTIC - jie patvirtino, kad visas reguliavimas atliktas tinkamai.
 

o kas liečia vakuumą...
"
Beje jei 0,6 matuojant prie tandemo, tai prie turbos bus tik 0,4 geriausiu atveju" - Idalius, o gal tu žinai, kokį vakuumą turi sukelti tandemas ir koks vakuumas reikalingas padoriam turbinos reguliavimui?
Nes lekiant trasoje išmetamųjų dujų srautas daro pasipriešinimą geometrijos valdymui, tai logiška,kad -0,6 BAR pakanka valdymui lekiant nedideliais sūkais, o kuomet sūkiai variklio kyla to -0,6 BAR nebepakanka.


 



#12
Docentas

Docentas

    Šnekesnis nei dauguma

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • 242 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Donatas
  • Lytis: Vyras


Nes lekiant trasoje išmetamųjų dujų srautas daro pasipriešinimą geometrijos valdymui, tai logiška,kad -0,6 BAR pakanka valdymui lekiant nedideliais sūkais, o kuomet sūkiai variklio kyla to -0,6 BAR nebepakanka.

Va čia tai pavarei. :)



#13
laukinis

laukinis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 6 pranešimai
  • Apskritis: Klaipėda
  • Vardas: Amritas
  • Lytis: Vyras

 


Nes lekiant trasoje išmetamųjų dujų srautas daro pasipriešinimą geometrijos valdymui, tai logiška,kad -0,6 BAR pakanka valdymui lekiant nedideliais sūkais, o kuomet sūkiai variklio kyla to -0,6 BAR nebepakanka.

Va čia tai pavarei. :)

 

jeigu aš šneku neteisybę, tai patasyk - pasakyk savo nuomonę.



#14
andzeika

andzeika

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1877 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: andzeika
  • Lytis: Vyras

nesuprantu kam apendicita pjaut per syykna?   jai silpnas vakumas bus sunku stabdyt.  pasijung tiesiai nuo pgrindinio vamzdzio i aktuatriu ir pravaziok.  ir bus tau laime.



#15
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4689 pranešimai
  • Apskritis: Panevėžys
  • Vardas: Dalius
  • Lytis: Vyras

matau, kad čia gaunasi mėtymas akmenų į bobutės daržą, nes daržas nesuartas ir akmenis visus kažkasį pamatus sumūryjo. Be to ir teorijos iš vbs agentūros

 

Tau buvo pasakyta žmoniška kalba, kad reikalinga normali gyvų parametrų diagnostika, o tu vėl  kudakuoji tą patį per tą patį



#16
telsiskis

telsiskis

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 36 pranešimai
  • Apskritis: Telšiai
  • Vardas: Giedrius
  • Lytis: Vyras

Gyvi parametrai ir tai, ka parodo VCDS, kaip "gyvus" parametrus kartais skiriasi.

VCDS parodo tik masinos davikliu RODOMAS reiksmes, o ne gyvus parametrus.  



#17
Gintarasgt

Gintarasgt

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1204 pranešimai
  • Apskritis: Kaunas
  • Vardas: Gintaras
  • Lytis: Vyras

kai nezinai ko ir kaip su vcds ieskoti tai dazniausia ir gaunasi TIK "klaidu nera-viskas ok" :D






0 forumiečiai (-ų) skaito šią temą

0 forumiečiai (-ių), 0 svečiai (-ių) ir 0 anoniminiai (-ų) forumiečiai (-ių)