Peršokti prie turinio

Nuotrauka

1.0 Mpi 37Kw Ald Tepalo Siurblys (2000M.)

- - - - - tepalo siurblys variklis tepalo slėgis

  • Prisijunkite norėdami rašyti atsakymą
Šioje temoje nėra atsakymų

#1
dziustino

dziustino

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 2 pranešimai
  • Apskritis: Vilnius
  • Vardas: Justas
  • Lytis: Vyras

Sveiki,

1. a) gal kas gali patart kaip susižinot skirtumus tarp
030115105D
ir
030115105K
(būtent į mano ALD variklį https://seat.7zap.co...1/115-115015/#1) ?

B) Naujus randu pirkti tik 030115105D tepalo siurblius (20-70eur pagal gamintoją). Ar ji man tiktų?



p.s. nuimti tepalo siurblį reikia, nuimti oro dėžę, abu diržus, karterį, ir tada nuo šono bus galima nuimti patį siurblį.
Tepalo neryja, blizgių, sidabro spalvos dalelių tepale nesimato. Kuro sąnaudos mieste 7.5L/100km



2. Čia sprendžiu kompleksinę problemą. Tepalui sušilus ir suskystėjus po 30min važiavimo (5w40), 1000-2500rpm mirksi tepalo slėgio jungiklio lemputė (jungiklį naują įdėjau). Slėgi matavau prie laisvų apsukų buvo apie 0.4-0.6 bar, spaudžiant ~3000rpm apie 2 bar.

Automobilis yra seat arosa 2000m 1.0 mpi 37kW ALD, bet tie patys varikliai ėjo į seat ibiza, cordoba ir vw lupo, polo, caddy ir pan.


3. Kaip inspektuoti ar apsimoka remontuoti? (gal kompensatorius hidraulinius reiktų keisti ir pan.)



p.s.s. Atleiskit jeigu nepataikiau į tinkamą forum'ą parašyt. Konkrečiai VW grupės variklios klausimas.





Kitos temos su žymomis: tepalo siurblys, variklis, tepalo slėgis

0 forumiečiai (-ų) skaito šią temą

0 forumiečiai (-ių), 0 svečiai (-ių) ir 0 anoniminiai (-ų) forumiečiai (-ių)