Peršokti prie turinio

Nuotrauka

[IŠSPRĘSTA, +1] → 2.0TDI 103kw BKD sankabos keitimas


Ši tema yra suarchyvuota. Tai reiškia, kad negalėsite atsakyti į šią temą.
23 atsakymai į šią temą

#1
magaizeris

magaizeris

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai
  • 1009 pranešimai
Sveiki, ieškau atsakymo į man rūpimą klausimą. Pas mane dabar stovi plaukiojanti sankaba manau, smagračiui beveik amen jau... Taigi mastau keisti, bet noriu mažiau rūpesčių, tai galvoju apie vienos masės, kaip daroma 1.9 dyzeliukui. Ar šiam varikliui tai galimas dalykas, ir nuo kokios mašinos taikyti dalis? pirksiu dalis naujas. Ačiū iš anksto

#2
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai
jeigu nėra analogų nei sachs nei luk vienmasių, tai pritaikyt kažką kitko neimanoma

#3
Davidolf

Davidolf

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 3141 pranešimai
Nauju yra pirkt vienmasiu,teko keist nauja visa komplekta,kainuoja apie 2000 jai gerai pamenu.

#4
Docentas

Docentas

    Šnekesnis nei dauguma

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • 247 pranešimai
Keičiau sau - 1400 už komplektą + pakeitimas. Tinka tik BKD, nuo kitų nepritaikysi. Vienintelis minusas: yra šiokia tokia vibracija, kai judi ne iki galo atleidęs sankabą. Reikia apsukas aukštesnes laikyt, kad nesijaustų.

#5
magaizeris

magaizeris

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai
  • 1009 pranešimai
hmmm sunki situacija.. O plaukiojančios kiek laiko nedrožiant?

#6
Edgutis

Edgutis

    Profesionalas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 497 pranešimai
gal kas bandes plaukionacias det? kaip kainos ju?

#7
tupe

tupe

    Volkswagen žinovas [4 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 738 pranešimai
jeigu vairuot moki tai idejus vienmasi smagrati nera ten jokiu vibraciju, jeigu priprates atleist sankaba be gazo visikai tai jau aisku kodel dvimasisi yra uzmustas...tik toks klausymas ar jusm pakeitus is dvimasio i vienmasi nepasijaucia masynos jegos sumazejimas?juk vienmasis yra 30prc lengvesnis neguls dvimasis?

#8
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai

tupe parašė:
toks klausymas ar jusm pakeitus is dvimasio i vienmasi nepasijaucia masynos jegos sumazejimas?juk vienmasis yra 30prc lengvesnis neguls dvimasis?


o jeigu uždedi lengvesnius ar sunkesnius ratus jaučiasi jėgos sumažėjimas ar padidėjimas jei padangos išoriškai vienodo dydžio?

#9
Docentas

Docentas

    Šnekesnis nei dauguma

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkis
  • 247 pranešimai

tupe parašė:
jeigu vairuot moki tai idejus vienmasi smagrati nera ten jokiu vibraciju, jeigu priprates atleist sankaba be gazo visikai tai jau aisku kodel dvimasisi yra uzmustas...tik toks klausymas ar jusm pakeitus is dvimasio i vienmasi nepasijaucia masynos jegos sumazejimas?juk vienmasis yra 30prc lengvesnis neguls dvimasis?

Dvimasis buvo keistas nes skleidė nepatikimą garsą, o reikėjo keletui savaičių į užsienį išmaut. Jam jau kaip ir šakės pagal ridą turėjo būti - kaip ne kaip 300 tkm. O kas yra judėt iš vietos be gazo? Apie 1500 aps čia be ar su gazu? B)

#10
tupe

tupe

    Volkswagen žinovas [4 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 738 pranešimai
nu 1500 rpm truputi gal per dug bet svelniai reikia sukelt apsukas...

o jeigu uždedi lengvesnius ar sunkesnius ratus jaučiasi jėgos sumažėjimas ar padidėjimas jei padangos išoriškai vienodo dydžio?

tave gerbiu tikrai kaip mechanika, todel nesigincisiu, tik logiskai mastatn issuki 50kg ir pabandyk stabditi is inercijos toki issukta svori, ir daleiskim 30kg, kuri lengviau sustabdysi??? tai cia toks pat reikalas kaip atleidi sankaba, atleidi sankba ir arba sustabdai varykli-arba issuki greiciu deze/ratus... ati kuriam variantui bus lengviau issukt? tam kuris sveria 30kg, ar tam kuris sveria 50kg kaip abeju varykliu apsukos venodos? arba antras varinatas turiu pitbike 120ccm 4 taktu varykliu, ir jeigu as ji uzkuriu nuemus nuo alkuninio viska(palikus degimo kontaktus) tai varyklis maskatuoja bele kaip ir galiu ant laisvu apsuku sutandyt alkuni su ranka ir gera darbine pirstine. bet jeigu uzmanau tik smagrati tai jau jo taip lengvai nesusutabdysiu, greiciau ranka issuks. tai svoris kazka daro alkuninio veleno gale?

#11
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai
sutikčiau su tavimi, jei tas smagratis būtų ne mažiau metro diametro, o jei dyzelį būtų galima sustabdyt su palengvintu smagračiu, tai toks dyzelis nieko vertas būtų, nes tada ir po užgesinimo jis dar suktųsi keletą apsisūkimų, bet kažkodėl stoja kaip ikaltas. Teorija yra viena, o praktika kas kita. Mašinas ne miltų fabrikuose konstruoja ir neveltui išleidžiami milijonai kiekvieno patobulinimo testavimui. Kita vertus kiek man teko kilnoti dvimasių smagračių, jai negaliu pasakyt, kad jie jau tokie išlengvinti

#12
magaizeris

magaizeris

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai
  • 1009 pranešimai
Tai kokia išvada jei rimčiau išplaukia, dėti tai kas priklauso ir nesukti galvos? ar burti į vienmasį

#13
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai
viskas priklauso nuo piniginės storio. Nori komforto - dedi ką sukonstravo gamintojas tam modeliui, norsi ekonomiško varianto - dedi ką detalių gamintojai siūlo plačiąjai visuomenei ir tada nesakai, kad pas Joną viskas dirba geriau

#14
tupe

tupe

    Volkswagen žinovas [4 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 738 pranešimai
man irgi tada tokia dilema, ka det, neatsizvelgiant i pinigine, ar det sachs pilna komplekt su dvimasiu? ar valeo su vienmasiu? pas mane 1.9TDI PD AWX.as labiau linkes det dvimasi koks ir buwo.

#15
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai
toj vietoj daug skirtingų nuomonių, bet aš sakau, kad mašinos konstruojamos ne miltų fabrike ir ne visi tobulinimai būna klaidingi (kaip atrodo mums) Juk dabar nauji modeliai jau pradeda eiti su trijų masių smagračiais :)

#16
tupe

tupe

    Volkswagen žinovas [4 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 738 pranešimai
na dvimasisi tai svelnesnis pajudejimas, begiu keitimas ir t.t. bet kas paie cipuotus varyklius??? kas jiems geriau?

#17
magaizeris

magaizeris

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai
  • 1009 pranešimai
Aš priėjau išvados, kad Idalius visiškai teisus, vis gi gamintojas žino ką daro. Dėsiu dviasį ir nesuksiu galvos, o kas liečia apie čipuotus auto, tai manau tik vienmasį, dvimasiai nelabai laiko kiek domėjausi dar turėdamas 1.9 variklį, o vat vienmasis laiko kur kas ilgiau.

#18
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4744 pranešimai
tik vienmasei sankabai greičiau pradeda barškės sankabos disko spyruoklės aštraus važiavimo mėgėjams

#19
Davidolf

Davidolf

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 3141 pranešimai
tupe su sachs atsargei du zmones zinau kur isidilgino su jais pravaziavo vos po 50k ir vel ragai.

#20
magaizeris

magaizeris

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai
  • 1009 pranešimai
Kokios gamintojo geriausia rinktis sankabos komplektus?