Peršokti prie turinio

Nuotrauka

[IŠSPRĘSTA, +1] → Coilovers ar paprasti amortizatoriai


Ši tema yra suarchyvuota. Tai reiškia, kad negalėsite atsakyti į šią temą.
8 atsakymai į šią temą

#1
Rapolas

Rapolas

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 14 pranešimai
Sveiki,norejau jusu patarimu ir atsilepimu isgirsti,ruosiosi keisti amortizatorius savo masinoje ir iskyla klausymas ar pirkt coilovers ar paprastus amortizatorius? Nes norejau pirk KONI firmos amortizatorius,bet poto pasidomejau coilovers ir aisku mazai ka supratau,tik kad juos galima reguluoti,bet visgi,gal kazkas buvo susidures su tais coilovers ir gali pasakyti ar verta juos pirkt,nes is vienos puses norisi jausti patoguma automobilyje. Labai prasau patarkit ka geriau pirkti

#2
viliux112

viliux112

    Nesustabdomas minčių šaltinis

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 547 pranešimai
jei nori zemos vaziuokles perki coilus, jei nori komforto- perki iprastus amortizatorius

#3
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
coilai suteiks daugiau stabilumo ir automobilis bus zemesnis, bet ne toks komfortiskas kaip su iprastais amortizatorias.:)

#4
twinas

twinas

    Volkswagen žinovas [3 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 696 pranešimai
o nuo kada amortikai yra nestabilu?

#5
Tomasx3

Tomasx3

    Vidutiniokas

  • Apskričių atstovai
  • AkisAkisAkisAkis
  • 166 pranešimai

twinas parašė:
o nuo kada amortikai yra nestabilu?


Stabilu, bet su coilais automobilis bus zymei standesnis ant kelio. ;)

#6
twinas

twinas

    Volkswagen žinovas [3 lygis]

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 696 pranešimai
dek normalius amortikus su atitinkamom spyruoklem ir bus tas pats

#7
povass

povass

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 46 pranešimai
Žodžiu pasakysiu taip: apsispęst turi, ko tu nori, nes čia kaip du skirtingi stiliai. Su stockais važiuosi kiaurai viską, nebent duobes dar apvažinėji. Su coilais biški kitaip, priklauso kokie ratai dar, kokio aukščio padangos, pramušt ratą nesudėtinga. Kokie pliusai coilu? Tas, kad gali trasoj mint 180 ir jausies stabiliai kaip su sportine pakaba. Nes man asmeniškai su stockiniais buvo sunku žiemą, mėto į visas puses.. O pasikelt gali aišku auto, reguliuojamas jų aukštis, bet po suvedimo patariu nebekilnot, palikt vieną. Ir kuo toliau tuo labiau norėsis dropint dropint dropint ;D čia kaip liga.. Kas čia dar dėl coilu.. Nu dėsies juos, reiks pasikeist atramines gumas, tiek priekines tiek galines. Nu žodžiu, pridėk dar prie visko pačius keitimo kaštus, dar dasidės keli šimtai su visokiom traukėm ir stabilais. Pats tikrai nesigailiu, kad dropinausi, jausmas toks, kad mašina nebe ta :) Patarimas jei užsidėsi, saugokis ne tik duobių, bet ir autobusų padarytų provėžų, pramušt nesunku karterį, aišku jei turi šaibu, gali karterio apsaugą užsidėt.

#8
Rapolas

Rapolas

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 14 pranešimai
dekui visiem uz informacija,dabar galima galvot ir skiaciuot,ka geriau deti

#9
Rapolas

Rapolas

    Pradinukas

  • Forumiečiai
  • Akis
  • 14 pranešimai
PROBLEMA IŠSPRĘSTA! 1 tašką gauna povass :)