Peršokti prie turinio

Nuotrauka

[IŠSPRĘSTA, +1] → del sharan priekiniu amortizatoriu


Ši tema yra suarchyvuota. Tai reiškia, kad negalėsite atsakyti į šią temą.
13 atsakymai į šią temą

#1
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai
nusipirkes masina po savaites keiciau atraminius guolius su gumom dingo bildejimas,bet atsirado kita beda,pravaziavus per gulinti policinka ar kazka panasaus girgzda priekis,nesenai visa vaziuokle praziurejo,kas blogai sutvarkeie girgzdejimas nedingo,man itarimas yra del lekstuciu i kurias remiasi spyruokles virsutine dalis jos skyle yra amortiko stoko dydzio,ar tikrai jos cia tokios turi buti ar cia jau nuo senumo tokia skyle pasidare? nes keiciant vento ta lekstute buvo stoko sriegio dydzio o ne pacio stoko,gal cia jos ir girgzda?

#2
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
jeigu lėkštės skylė būtų štoko diametro ir nesifiksuotų, tai atidaręs kapotą ir nuėmęs pertvarą matytum kaip šokinėja aukšty žemyn amortikų lekštelės ik pat stiklo kai palinguosi mašiną. Jeigu to nėra, tai nelysk kur nereikia, o girgždėjimą duoda arba suaižėję sailenblokai apatinėje šakėje arba perdžiuvęs šarnyras, traukės antgalis arba stablizatoriaus traukės ir nesvarbu kad nekleba

#3
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai

ldalius parašė:
jeigu lėkštės skylė būtų štoko diametro ir nesifiksuotų, tai atidaręs kapotą ir nuėmęs pertvarą matytum kaip šokinėja aukšty žemyn amortikų lekštelės ik pat stiklo kai palinguosi mašiną. Jeigu to nėra, tai nelysk kur nereikia, o girgždėjimą duoda arba suaižėję sailenblokai apatinėje šakėje arba perdžiuvęs šarnyras, traukės antgalis arba stablizatoriaus traukės ir nesvarbu kad nekleba

tai pas mane taip ir yra kad lekstutes ne tos virsutines kurias atsuki is virsaus o tos kurios isemus amortika ir atsukus varzta kad pakeisti guoliuka ju skyles diametras yra kaip stoko o ne kaip sriegio,o kokiu budu galima patikrinti kas ten girgzda? gal supurksti wh ir pravaziuoti,o purksti pvz tik sarnyrus ir pravaziuot poto kitas dalis,atrestauravo man traukiu antgalius abudu ir pakeiciau stabilizatoriaus trauke bet girgzda vistiek :)

#4
saulens555

saulens555

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1220 pranešimai
virsutine lekte nuemes ,rata pakabines turetum nuimti ir guma ir pamatysi guoliuka,isitikink ar jis gerai uzdetas,galesi jy ir supurkst

#5
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai

saulens555 parašė:
virsutine lekte nuemes ,rata pakabines turetum nuimti ir guma ir pamatysi guoliuka,isitikink ar jis gerai uzdetas,galesi jy ir supurkst

as tuos guoliukus ir gumas keiciau naujais...

#6
saulens555

saulens555

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Forumiečiai

  • 1220 pranešimai
man buvo bajeris kai stabilo traukutes girgzdejo,tipo per daug uzspaustos buvo,laukiau kol prisitrins bet taip ir nesulaukiau,pakeiciau kitas:)

#7
Dariusno

Dariusno

    Pradedantysis specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 252 pranešimai
kaip sekesi atsukti amortiku stokus? siandiena su savo sharan buvau vaziuokles patikroj, sako viskas gerai niekas nekliba, bet man vistiek nepatinka kaip jis rieda per sulopyta asfalta ir paklibinus ranka stovinti priekini rata jauciu labai nedideli laisvuma (guolis naujas) gal sakau atraminiai i pabaiga?

#8
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai
jei ant pakelto rato tai ir turi klibeti nes virsuj tada pasikabina ant lekstes o nuleidus rata atsiremia ant gumos,o del stoku atsukimo buvo niuansu bet pasigaminus yrankiu ir pries tai pripurksus wd bei salerkos atsisuko be dideliu bedu

#9
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
nematau jokių bėdų su šaranų amortikų viršutinių veržlių atsūkinėjimu. Labiau reik bijot nutraukt apatinį varžtą, o viršus tai kaip banbonkės ypač jei amortikas eis į metalo laužą.

#10
Dariusno

Dariusno

    Pradedantysis specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 252 pranešimai

ldalius parašė:
nematau jokių bėdų su šaranų amortikų viršutinių veržlių atsūkinėjimu. Labiau reik bijot nutraukt apatinį varžtą, o viršus tai kaip banbonkės ypač jei amortikas eis į metalo laužą.

butent, kad amortikas geras ir neis i metalo lauza

#11
ldalius

ldalius

    Vienas iš geriausių forumiečių

  • Moderatoriai

  • 4745 pranešimai
tada jei veržlė nėra beviltiškai susiliejusi su štoko galu korozijos atžvilgiu tai nematau problemų ją atsukt su prailgintoju, šarnyru, 21 galvute ir pneumatiniu suktuvu. O surinkimui pneumatinio suktuvo naudot negalima, jei nori turėt sveiką atraminį guolį

#12
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai

ldalius parašė:
tada jei veržlė nėra beviltiškai susiliejusi su štoko galu korozijos atžvilgiu tai nematau problemų ją atsukt su prailgintoju, šarnyru, 21 galvute ir pneumatiniu suktuvu.

O surinkimui pneumatinio suktuvo naudot negalima, jei nori turėt sveiką atraminį guolį

ne visi turi pneumatini yranki as tai atsukinejau su 21 galvute pergresta kad sesiakampis tilptu ir pacios galvutes virsus nufrezuotas kad raktas uzsimautu,kiti daro kitaip apipjausto lekstute kad per stakana issimautu ir isema amortika aisku tada granata ismaut reik,ir ideda mk3 is sroto lekstutes o isemus amortika tai jau visko gali sugalvot kaip atsukti

#13
Dariusno

Dariusno

    Pradedantysis specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 252 pranešimai
na pries metus laiko buvau pripurskes i lekstutes vario tepalo ligi virsaus,kad vanduo nesilaikytu tai tikiuosi buvo geras zingsnis "ateities kartoms" :D

#14
mindosas

mindosas

    Kietesnis nei specialistas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkisAkisAkisAkisAkis
  • 359 pranešimai
PROBLEMA IŠSPRĘSTA! 1 tašką gauna ldalius :)