Peršokti prie turinio

Nuotrauka

[IŠSPRĘSTA, +1] → B5 priekinė važiuoklė


Ši tema yra suarchyvuota. Tai reiškia, kad negalėsite atsakyti į šią temą.
26 atsakymai į šią temą

#1
Kilbukas

Kilbukas

    Vidutiniokas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkis
  • 160 pranešimai
Sveiki, šiandien kažkas pradėjo braškėt priekiniam kairiam rate. Stovint vietoj ir sukinėjant vairo po biški, kažkas traška virš rato, turiu įtarimą, kad kažkuri traukė nusmigo. Be to, pradedant važiuot, kad ir tiesiai, atsiranda vėl gan garsokas braškėjimas, kol pajudi iš vietos. Susukus vairą, garso nėra. Jei laaaabai iš lėto pajudi, garso irgi nėra. Gal kokių patarimų bus ar jau reik pas meistrus vežt, kad žiūrėtų traukes?

#2
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
ziurek vairo traukes ir sarnyrus visus:D aisku uzmesk aki ir i suportus su stabdziu kaladelem, gal kas paluzo ir slankioja kaladeles nors siaip ten sarnyru belekiek pas b5 tai bus kazkas is ju numires, ar vairo trauke buna ir del granatos isdilimo atsiranda garsas, ypac kai duodi ir atleidi gaza ir vel duodi, tai girdisi toks metalinis klyn klyn:D stebuklu nera kazka rasi, tik kai ziuresi vaziuokle tai pasikelk abi puses, nes kitaip per stabilizatoriu buna uzsispaude sarnyrai jei pakeli tik viena puse ir neiseina kaip reikiant patikrint

#3
Kilbukas

Kilbukas

    Vidutiniokas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkis
  • 160 pranešimai

STdemoniac parašė:
buna ir del granatos isdilimo atsiranda garsas, ypac kai duodi ir atleidi gaza ir vel duodi, tai girdisi toks metalinis klyn klyn:D


Tai aš taip ir galvoju, arba traukė kažkuri, arba šarnyras.

O dėl granatos išdilimo, tai nėra jokio garso duodant ir atleidžiant garsą, tik stovint vietoj arba pajudant iš vietos.

#4
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
cie nesenai vienai audi a4 (vaziuokle tokia pat kaip b5) keiciau granata del garso, masina automatas buvo, ir duodant gaza girdedavos klyn ir atleidus gaza, tai radau kad granata kliba, nors jinai visai netraskejo ir guma sveika buvo, bet paemus uz pusasio ir pasukinejus jautesi is jos vidaus laisvumas, tai pakeiciau ir dingo tas klyn klyn garsas p.s. pas mane irgi kartais girdis klanksejimas, bet zinau priezasti-kaires puses traukes antgalis negyvas:D reiks pasikeist kada nors

#5
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
garantuoju ka sarnyrs ka jau pasibaige. man taip buva :)

#6
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
garantuoju ka sarnyrs ka jau pasibaige. man taip buva :)

#7
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
garantuoju ka sarnyrs ka jau pasibaige. man taip buva :)

#8
Kilbukas

Kilbukas

    Vidutiniokas

  • Forumiečiai
  • AkisAkisAkisAkis
  • 160 pranešimai
Dar vienas pastebėjimas - pradedant lėtai važiuot, garso nėra, o staigiau jeigu - atsiranda ir dar, jei vairas vos vos pasuktas, garso nėra, jei tiesiai - yra :|

#9
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
butu kaip traukes antgalis, nes vairas tiesiai yra laisvumo padetis, ir jauciasi klibejimas, kai susuki - itempi . Zodziu uzsivaryk ant duobes pasikviesk kas pajudintu vaira ir pamatysi

#10
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
traukiu antgaliai virsuje, duobe nereik, jei masina nenudropinta tai matysis pasilenkus ir ziurint pro rato virsu:D

#11
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
na jei is koloneles klibes, irgi variantas, tada jau duobes reikes

#12
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai

direktorius parašė:
na jei is koloneles klibes, irgi variantas, tada jau duobes reikes


kad kolonke pas b5 irgi virsuje, ten nesunku ir beduobes patikrint, buna kad isdyla ivores kolonkes keleivio pusei, ir per duobias dauzosi nemaloniai , toks jausmas kad po kojom baladojasi jei kas prieki sedi, bet reika galima issukus vaira i viena puse su ranka paklibint kilnojant aukstyn zemyn ir jauciasi ar kliba ar ne:D

#13
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
maniau apacioj :D na tada tu cia virsininkas :P

#14
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
su vaziuokle tai cia sustovejo b5 pasatas ir audines aisku, pirma kart kai tokia pamaciau tai juokas sueme, dar nebuvau mates tiek sarnyru visokiu:D atrode pirma kart baisiai viskas, nors dabar labai patinka ypac remonto klausimu, labai lengvai ten keiciasi viskas ka tik reik:D ir kolonele vairo irgi px pakeist:D

#15
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
as nekursiu naujos temos tik pasiklausiu apie b5 vaziuokle,na man kolkas viskas gerai su vaziuokle bet stai iskilo klausimas,jei keisti traukes kokias geriau deti kinietiskas,restauruotas,pirkti naujas lamforderius,ar is sroto pasiieskoti,nes kiek teko paklausineti visokiausiu meistriuku ir meistru tai visi sitie variantai turi ir pliusu ir minusu,kas jau nusimanot rasykit man ir paciam ydomu paliko:D

#16
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
ir dar kas emet ar keitet traukes,kaip issima virsutines traukes a4 ka ten pirma reikia issukineti?jei galima rasykit smulkiai,kad nereiktu galvoti kuri varzta pirma pasileisti.

#17
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai

Gienas parašė:
ir dar kas emet ar keitet traukes,kaip issima virsutines traukes a4 ka ten pirma reikia issukineti?jei galima rasykit smulkiai,kad nereiktu galvoti kuri varzta pirma pasileisti.

as pirma ta ilga varzta doroju kuris abu sarnyrus suverzias laiko, ten buna jei jis parudyjas, tai reik pazaist su juo, i tuos tarpus kur ispjovimai kur sarnyrai kisasi su kirstuku pdauzyt kartais reik, nu buna ir taip kad varztas buna prarastas ir reik det nauja:D
o paskui ten sakes atsisuka lengvai kur salenblokas tam gale, tik nepamenu gali but kad reiks atsukt is virsaus (po kaporu) kur yra trys varztai ir laiko ta trikampi su amortiku ir tom sakem kad zemyn pasmuktu, jei varztai taip neissitrauks


o del sakiu ka pirkti, tai kiekvienas pagal galimybes , as deciaus firmines naujas, nezinau ar teisybe ar ne, bet vienas va pasakojo, kad draugeliui lietuvoi restauravo sakes kazkokia firma, ir ivyko nelaime kelyja, nuleke nuo kelio, ir kalta buvo restauruota sake, exspertai nustate, kad buvo trukimas kazkoks po restauravimo

#18
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
cia pilnai gali buti nes as dagiau tokiu atveju girdejau.

#19
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
o bln vis del tas pigumas restauruojant atsiremia i sauguma.. aisku jei vazineji kaip pensininkas, tai galima ir restauruot, nes laiko tai tikrai gan normaliai, bet jei megstantis agresyvesni vaziavima ir turi lt, kuriuos gali paaukot savo automobiliui, tai tuomet dek lemforder ;)

#20
Svečias__*

Svečias__*
  • Svečiai
o prie to pacio dar, gal kas susiduret, S4 ar S6 (a4 ir a6 kebulas nuo 97m) vaziuoklė tai pati turetu buti, bet kaip ju patvarumas, gal geresnis yra, nes visgi sitie modeliai ejo su daug galingesniais varikliais nei paprastos audi, ar db ir i jas deda eilinius paprastus sarnyrus ir viskas ?